خرید دستگاه اتوکلاو برای استریل کردن

 شستشو با آب ، مواد شوینده ، محلول شیمیایی

قسمت پایین (قسمت نازل) پیپت به راحتی توسط کاربر جدا و دوباره جمع می شود. لطفا در صورت لزوم آن را جدا کرده و بشویید. مطابق با قوانین و مقررات دولت تأسیسات ، مایع زباله و زباله های تولید شده را به درستی پردازش کنید.

حتی اگر به اشتباه به درون بدنه اصلی تنفس نکنید ، بخار هنگام کار با حلال های نقطه جوش کم (بسیار فرار) هنوز هم می تواند به راحتی درون نازل جریان یابد. توصیه می شود به طور منظم نازل و قسمتهای قابل دسترسی داخلی را تمیز کنید. برای شستشو از شوینده خنثی استفاده کنید و کاملاً با آب مقطر بشویید. پس از شستشو ، قبل از مونتاژ به خوبی خشک کنید.

اگر اسید یا قلیایی را درون نازل استنشاق می کنید ، نازل و قسمتهای قابل دسترسی داخلی را با آب مقطر کاملاً بشویید. پس از شستشو ، قبل از مونتاژ به خوبی خشک کنید.



اگر سطح بدن اصلی آلوده است ، لطفاً سطح را با آب مقطر ، اتانول 70٪ یا مواد شوینده خنثی به خوبی پاک کنید.

اگر داخل نازل آسپیراسیون کرده اید ، نازل و قسمت های قابل دسترسی داخلی را با آب مقطر ، 70٪ اتانول یا مواد شوینده خنثی کاملاً بشویید. سرانجام ، بررسی کنید که آیا رادیواکتیویته وجود دارد و در سطح بی خطر است.

در آخر ، بررسی کنید که آیا رادیواکتیویته در یک محدوده قابل قبول ضعیف شده است یا خیر.

وقتی حاصل از میکروارگانیسم ها یا محلول آنزیمی در سطوح بالا آلوده شود ، حذف کامل مشکل است. در بیشتر موارد ، تخریب RNA نمونه به دلیل RNase درون زا است. روش توصیف شده در اینجا برای تمیز کردن معمول و جلوگیری از آلودگی پیپت های Nichiryo اختصاص داده شده برای آزمایش RNA است. اول از همه ، قسمت نازل را جدا کرده و داخل و خارج نازل و قسمتهای داخلی را یک شب در محلول آبی 1/0٪ DEPC (دی اتیل پیروکربنات) غوطه ور کنید. بعد ، هر قسمت را اتوکلاو کنید. این DEPC غیرفعال شده را غیرفعال می کند. پس از خرید اتوکلاو خشک شده و مونتاژ شود. برای سرعت بخشیدن به خشک کردن ، توصیه می شود 70٪ اتانول تهیه شده با آب تصفیه شده با DEPC یا آب عاری از نوکلئاز پاک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

لیست قیمت دستگاه اتوکلاو